Managementul proiectului şi echipa de implementare a proiectului
Mananagementul proiectului se realizează pe 2 niveluri:
Nivelul I - Nivelul de Management al proiectului
Este alcatuit din: manager de proiect, responsabil financiar şi consilier juridic.
Manager de proiect - prof. univ. dr. Dan Popescu
Îndatoririle Managerului de Proiect:
- Ia deciziile ce ţin de obiective (scop);
- Ia deciziile conexe în legatură cu managementul resurselor (implicarea unor resurse suplimentare etc);
- Asigură şi supraveghează funcţionalitatea organizării proiectului;
- Asigură funcţionalitatea mecanismelor de asigurare a calităţii;
- Coordonează elaborarea Planului detaliat de desfăşurare a Proiectului;
- Realizează analiza de risc: analiza riscurilor şi a posibilelor efecte ale acestora, propuneri de măsuri corective;
- Coordoneaza întocmirea de rapoarte şi le înaintează AM.
Responsabil financiar - lect. univ. dr. Cristian Stanciu
Îndatoririle Responsabilului financiar:
- Asigură managementul financiar al proiectului;
- Asigură derularea cheltuielilor prin contul sprecial constituit;
- Întocmeşte rapoartele financiare şi cereri de rambursare;
- Coordonează activitatea de achiziţii;
- Urmăreşte contabilitatea proiectului.
Consilierul juridic - Anca Udrea
Îndatoririle Consilierului juridic
- Responsabil de consilierea cu privire la legalitatea operaţiunilor efectuate.
Biroul de management al proiectului:
Responsabil activităţi de comunicare-informare – prof. univ. dr. Dumintru Topan
Secretari de proiect - lect. univ. dr. George Gîrleşteanu şi asist. univ. drd. Mădălin Ticu
Îndatoririle personalului din cadrul Biroului de Management al proiectului
- Elaborarea Planului detaliat al Proiectului, elaborarea şi actualizarea planului proiectului;
- Suport pentru activitatea de coordonare a proiectului în domeniul de management de proiect (luarea de decizii, identificarea riscurilor realizării proiectului, propuneri pentru gestionarea riscurilor identificate);
- Suport administrativ în cadrul proiectului (pregătirea şi organizarea şedinţelor, elaborarea notelor de şedinţă, elaborarea rapoartelor, corespondenţa (e-mail, fax), ducerea la îndeplinire a îndatoririlor de documentare.
Nivelul II - Nivelul conducerii activităţiilor proiectului
Managerul de proiect a desemnat câte un conducător al fiecărei activităţi (pentru cele 7 activităţi, excepţie făcând activităţile 1 şi 9, unde managerul de proiect este direct răspunzător). În funcţie de derularea în timp a proiectului, o persoană poate fi responsabilă pentru una sau mai multe activităţi.
Îndatoririle conducătorilor de activităţi:
- Elaborarea şi supravegherea planificării detaliate a respectivei activităţi;
- Coordonarea sarcinilor legate de respectiva activitate;
- Asigurarea unei calitati ridicate si unitare în interiorul acelei activităţi;
- Suport şi coordonare pentru echipele locale în îndeplinirea sarcinilor legate de respectiva activitate;
- Raportare către managerul de proiect;
- Raportări tehnice ale activităţilor desfăşurate.
Conducători activităţi în cadrul proiectului “Creşterea atractivităţii, calităţii şi eficienţei studiilor universitare de doctorat prin acordarea de burse doctorale", stabiliţi prin decizia nr.380B/05.09.2008 |
Responsabil activitate : |
Denumire activitate: |
Prof. univ. dr. Dan Claudiu Danişor |
A2. Dezvoltarea relaţiilor de cooperare (parteneriat) cu universităţi din Uniunea Europeană: presupune promovarea programelor doctorale realizare în cooperare cu alte universităţi europene. |
D-na Viorica Giurescu |
A3. Dezvoltarea şi întreţinerea bazei de date privind programele doctorale: presupune crearea unor instrumente de schimb electronic de informatie ştiinţifică şi interactivitate, dar şi a unor instrumente de monitorizare a activităţii ştiinţifice a grupului ţintă şi de centralizare şi utilizare eficientă a informaţiilor de natură administrativă privind programele doctorale. |
Prof. univ. dr. ing. Mihai Mocanu |
A4. Editarea unei reviste (în format electronic) destinată publicării rezultatelor cercetărilor efectuate de doctoranzi (grupul ţintă). |
Prof. univ. dr. ing. Mihail Mangra |
A5. Introducerea unor module privind managementul cercetării în programele de pregătire pentru grupul ţintă: presupune introducerea în programul de pregătire pentru grupul ţintă a unui modul privind managementul cercetării de 30 de ore, în anul I, semestrul II. |
Prof. univ. dr. ing. Daniela Roşca |
A6. Introducerea unor sesiuni specifice cu tematica egalitate de gen, egalitate de şanse, nediscriminare, respectarea diversităţii, dezvoltare durabilă şi protecţia mediului: presupune introducerea unor sesiuni specifice anuale (pentru anii II şi III) cu durata de 8 ore. |
Prof. univ. dr. Marcel Drăcea |
A7. Furnizarea de sprijin financiar pentru doctoranzi: presupune acordarea lunară a unei burse (la nivelul maxim de 1.850 lei/lună/doctorand) pentru doctoranzii ce formează grupul ţintă (52 de doctoranzi).
A8. Furnizarea de sprijin financiar pentru doctoranzi: presupune acordarea lunară a unor burse pentru acoperirea mobilităţilor internaţionale (la nivel maxim de 3.700 lei/lună/doctorand) pentru doctoranzii ce formează grupul ţintă. |
|