Activitate de cercetare
I. Cărţi
publicate
I.1. Cărţi, în edituri care se află în
evidenţa CNCSIS, ca și
coordonator:
•Educatia seniorilor. Perspectiva DANET. (2011). Craiova: Editura Universitaria, 197 p.
I.2. Cărţi, în edituri care nu
se află în evidenţa CNCSIS, în colaborare:
•Luchescu, Gh. (coord.). (2009). Eminescu – Petöfi. Timişoara: Editura Aegis. ISBN:
978-973-1916-10-1.
I.3. Traduceri, în edituri recunoscute de CNCSIS,
in colaborare:
•Schumaker, J & Lenz, K. (2008).
Adaptarea artei limbajului, a studiilor
sociale şi a materialelor de ştiinţe pentru
clasele inclusive. Timişoara: Editura Mirton.
ISBN: 978-973-52-0434-1. Traducere realizată în
colaborare cu Alina Ardelean, Codruţa Brancu şi
Cătălin Martin sub coordonarea conf.dr. Liliana
Elena Danciu.
II. Articole / Studii publicate în reviste:
II.1. Categoria B+:
•Strungă, A., Modele de inovare curriculară şi
instituţională pentru universităţile
româneşti în contextul Strategiei Lisabona şi al
Spaţiului European al Învăţământului
Superior, Revista de Ştiinţe ale
Educaţiei, vol. XI, nr. 2 (20)/2009, Editura
Universităţii de Vest, cod 311 CNCSIS, ISSN 1454
– 7668, pg. 59-66.
•Strungă A., Martin C.
Dinamica flexicurităţii
şi Strategia Lisabona în România, Revista de
Ştiinţe ale Educaţiei, vol. XI, nr. 2
(20)/2009, Editura Universităţii de Vest, cod 311
CNCSIS, ISSN 1454 – 7668, pg. 101-109.
•Strungă A., Strungă C.
Şcoala fără
specialişti în ştiinţele
educaţiei, Revista de Ştiinţe ale
Educaţiei, vol. X, nr. 2 (18)/2008, Editura
Universităţii de Vest, cod 311 CNCSIS, ISSN 1454
– 7668, pg. 94-102.
II.2.Categoria D:
•Strungă A., Jacque Fresco şi educaţia Zeitgeist
, în Analele Universităţii din Craiova,
Seria Psihologie – Pedagogie, An VII, 2009, nr. 18-19
(în curs de publicare).
•Strungă A., Teoriile lui J. Holland şi E. Schein din
perspectiva consilierii educaţionale, , în
Analele Universităţii din Craiova, Seria
Psihologie – Pedagogie, An VII, 2009, nr. 18-19 (în
curs de publicare).
•Strungă A., Investigaţia feedback-ului curricular ca
şi premisă a optimizării procesului de
învăţământ, , în Analele
Universităţii din Craiova, Seria Psihologie
– Pedagogie, An VI, 2008, nr. 17-18 (în curs de
publicare).
III. Participări la simpozioane
şi sesiuni de comunicări ştiinţifice
naţionale şi internaţionale din
ţară:
•Universităţile virtuale
pentru persoanele de vârsta a treia: provocări şi
perspective de dezvoltare, susţinută în
cadrul celei de-a III-a Conferinţe naţionale de
educaţie a adulţilor, organizată de
Universitatea de Vest şi Institutul Român de
Educaţie a Adulţilor, Timişoara, 19-21
martie 2010.
•Reflecţii psihopedagogice în
publicistica eminesciană,susţinută
în cadrul Simpozionului internaţional „Eminescu
– Petöfi”, organizat de Societatea
literar-artistică Sorin Titel, Timişoara, 14
iunie 2009.
•Intergenerational learning in arts
and culture activities for
seniors,susţinută în cadrul workshop-ului
proiectului EAGLE, prezentată în cadrul simpozionului
internaţional The Second International Conference of
Gerontological Social Work from Romania – „The
elderly and the community”, care a avut ca obiect
analizarea învăţării transdisciplinare,
organizat de Universitatea de Vest şi Institutul Român
de Educaţie a Adulţilor, Timişoara, 8-11
mai 2008.
•Viziunea pedagogică a lui
Constantin Rădulescu-Motru,susţinută
în cadrul simpozionului internaţional
Şcoală-familie-societate; Elevul - subiect
central al sistemului educaţional, organizat de
Şcoala Generală nr. 21 „Vincenţiu
Babeş” şi IŞJ Timiş,
Timişoara, 2003.
•Noi dimensiuni ale educaţiei:
colaborarea,susţinută în cadrul
simpozionului internaţional
Şcoală-familie-societate; Elevul - subiect
central al sistemului educaţional, organizat de
Şcoala Generală nr. 21 „Vincenţiu
Babeş” şi IŞJ Timiş,
Timişoara 2003.
•Între pedagogie şi
demagogie, susţinută în cadrul
simpozionului internaţional Noile tendinţe ale
învăţământului în perspectiva
integrării europene, secţiunea a IV-a,
Ştiinţe ale comunicării, organizat de
Şcoala Generală nr. 21 „Vincenţiu
Babeş” şi IŞJ Timiş,
Timişoara, 28 mai 2005.
IV. Participări la simpozioane, sesiuni
de comunicări ştiinţifice
internaţionale şi workshop-uri din afara
ţării:
•Participare la Workshop-ul Grundtvig „New Media as a
European Bridge in the Education of Seniors”
(foto), Universitatea din Ulm, Germania, 7-12
martie 2010, obţinută prin finanţare
acordată de Uniunea Europeană în baza unei
mobilităţi individuale pentru atelierul Grundtvig
2009-1-DE2-GRU13 02590.
|